5 تا از بهترین اپلیکیشن های گرامر زبان انگلیسی

اخبار اختراعات و تکنولوژی های جدید

 نرم‌افزار آموزش گرامر زبان انگلیسی English Grammar – learn, practice & test
 در وهله اول که وارد این برنامه می‌شوید، رابط کاربری ساده ولی در عین حال جذاب آن، توجه آدم را جلب می‌کند. اما جذاب‌تر از آن، تکمیل بودن گرامر زبان انگلیسی این اپلیکیشن است.

به جرئت می‌توان گفت، هر آن چه که از گرامر زبان انگلیسی می‌خواهید، داخل این اپلیکیشن جمع شده است!

این اپلیکیشن از 4 بخش تشکیل شده است که بخش اول شامل گرامر زبان انگلیسی، بخش دوم شامل آموزش زمان‌های زبان انگلیسی، بخش سوم آزمون برای سنجش و تقویت گرامر انگلیسی و در نهایت بخش آخر، آموزش اشتباهات رایج در زبان انگلیسی است.

گرامر داخل این اپلیکیشن کاملا طبقه‌بندی شده و به راحتی در دسترس است. قسمتی نیز برای جستجو تعبیه شده است تا بتوانید به راحتی گرامر مورد نظرتان را از داخل این نرم‌افزار پیدا کنید.

گفتنی است که بیش از ده هزار تست گرامر زبان انگلیسی در قسمت آزمون این برنامه وجود دارد که تا حد زیادی شما را از نیاز به برنامه یا کتاب‌های دیگر برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی بی‌نیاز می‌کند.

دانلود برنامه آموزش گرامر زبان انگلیسی English Grammar:

اندروید
 اپلیکیشن آموزش گرامر زبان انگلیسیBasic English Grammar

در اپلیکیشن آموزش گرامر زبان انگلیسی Basic English Grammar می‌توانید مثل یک کتاب جامع، به کل مباحث گرامری زبان انگلیسی دسترسی داشته باشید.

وقتی که وارد این اپلیکیشن بشوید، ابتدا از شما می‌خواهد که زبان مادری خود را انتخاب کنید که خوشبختانه در کنار بیش از صد زبان مختلف، زبان فارسی نیز بین آن‌ها قرار دارد و می‌توانید از قابلیت ترجمه این اپلیکیشن استفاده نمایید.

از منوی سمت چپ داخل برنامه نیز می‌توانید به تمام دروس گرامری که به صورت طبقه‌بندی شده هستند، دسترسی پیدا کنید.

قسمتی نیز برای تمرین وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید مهارت گرامر خود را بسنجید.

این اپلیکیشن رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد که با توجه به سلیقه افراد مختلف، هم می‌تواند یک عیب محسوب شود و هم یک مزیت!

دانلود برنامه آموزش زبان انگلیسی Basic English Grammar:

اندروید
 

اپلیکیشن تصحیح گرامر زبان انگلیسی Grammarly

 شاید برایتان پیش آمده باشد که موقع نگارش به زبان انگلیسی، از گرامری که استفاده می‌کنید شک داشته باشید. اپلیکیشن تصحیح گرامر Grammarly، به شما کمک می‌کند تا با اعتماد به نفس و اطمینان خاطر بیشتری پیام‌ها و نامه‌های خود را تایپ کنید.

این اپلیکیشن یک افزونه‌ی کیبورد بر روی گوشی‌ها است که پس از نصب آن و ارائه دادن دسترسی‌های لازم به این برنامه، می‌توانید از آن برای تصحیح گرامر زبان‌هایی مثل انگلیسی، عربی، اسپانیایی، آلمانی و… استفاده کنید.

نرم‌افزار Grammarly مثل یک معلمی بالای سر شما می‌ایستد و هر موقع متوجه شود که در متن شما اشتباه گرامری وجود دارد، به شما با دلیل موجه اخطار داده و نشان می‌دهد که کجا و چرا از گرامر اشتباهی استفاده کرده‌اید.

این اپلیکیشن نه تنها گرامر متن شما را بررسی می‌کند، بلکه املای کلمات نیز توسط این اپلیکیشن فوق‌العاده بررسی می‌شوند.

از دیگر مزایای این اپلیکیشن می‌شود به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود کلمات استفاده شده در متن و پیشنهاد هم‌معنی‌های مختلف
  • تصحیح جملات مبهم با استفاده از پیشنهادهای مختلف
  • قابلیت تشخیص صدا
  • تصحیح اتوماتیک باهوش و پیشرفته
  • دسترسی به آمار نوشته‌های خود
  • و…

دانلود اپلیکیشن تصحیح گرامر زبان انگلیسی Grammarly:

آیفون  اندروید  ویندوز

 

برنامه آموزش گرامر زبان انگلیسیLearn English Grammar

 

برنامه آموزش گرامر زبان انگلیسی Learn English Grammar، از دو بخش اصلی تشکیل شده است. بخش اول که practice یا تمرین است، به چهار سطح مختلف زبانی تقسیم بندی شده است و  شما می‌توانید با توجه به سطح‌تان، بسته‌‌ی مناسب خود را انتخاب نمایید. وقتی یکی از دروس بسته‌ها را انتخاب نمودید، 20 سوال دو گزینه‌ای در رابطه با آن مبحث گرامر از شما پرسیده می‌شود که می‌توانید به کمک آن‌ها، نکات گرامری مختلفی را یاد بگیرید.

بخش دوم این اپلیکیشن test یا همان آزمون نام دارد. در این بخش می‌توانید با توجه به سطح‌تان بسته‌ای را انتخاب نمایید و در آزمون جامع گرامری سطح مورد نظرتان شرکت کنید. در این آزمون سوالاتی با تیپ‌های مختلفی مثل پر کردن جای خالی، مرتب کردن جمله، پیدا کردن اشتباه، چهارگزینه‌ای و… از شما پرسیده می‌شود که می‌تواند کمک شایانی به سنجش مهارت گرامری شما کند.

دانلود اپلیکیشن Learn English Grammar:

آیفون  اندروید

 

اپلیکیشن آموزش گرامر زبان انگلیسیEnglish Grammar Flashcards

 
 

اپلیکیشن آموزش گرامر زبان انگلیسی English Grammar Flashcards متشکل از فلش‌ کارت‌ هایی است که نکات مهم گرامر زبان انگلیسی را در بر دارند.

هر کدام از فلش کارت های داخل این نرم‌افزار، توسط متخصصان زبان انگلیسی ساخته شده‌اند و به مرور زمان به تعداد فلش کارت های اپلیکیشن در حال افزوده شدن است.

در داخل فلش کارت ها، نکاتی ضروری نیز گفته می‌شود که می‌تواند برای شرکت در آزمون‌هایی مثل تافل، آیلتس و GRE کمک حال شما باشد.

در کنار این موارد، شما می‌توانید روند پیشرفت خود را نیز به کمک نرم‌افزار English Grammar Flashcards بررسی کنید.

دانلود برنامه English Grammar Flashcards:

آیفون  اندروید

 

 

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.